• Sprzęt Giant Anthem X2

Kalenica, 10.05.2011

Wtorek, 10 maja 2011 · dodano: 10.05.2011 | Komentarze 0

Trasa: Bielawa ul. Berlinga, Leśny Dworek, Trzy Buki, Zimna Polana, Kalenica, powrót tą samą trasą.

Dość pechowy wyjazd. Jak tylko zacząłem trochę kręcić zaczął mnie boleć brzuch, musiałem więc zwolnić i niestety parę razy się zatrzymać. Wjazd na Zimną Polanę od Trzech Buków wąwozem (bodajże żółty szlak), ciężki podjazd bo dużych, sypkich kamieniach, korzeniach z dużym nachyleniem. To samo od Zimnej na Kalenicę. Zaliczyłem tam na podjazdach 2 kraksy: raz nie zdążyłem się wypiąć i poleciałem na bok, za drugim razem wypiąłem się tylko jednym butem, i oczywiście pociągnęło mnie w drugą stronę, a ja szarpnąłem za kierownicę i rower mnie nakrył. :P Jestem podrapany, potłuczony, ale na szczęście rower cały. Piękny sobie wyjazd na urodziny sprawiłem. :/ Zjazd wynagradza męczenie się na podjeździe, jednak wymaga sporych umiejętności technicznych, aby pokonać go w miarę szybko i bezpiecznie. Ćwiczą tam z resztą ludzie od DH.