2 przełęcze: Woliborska i Jugowska, 7.05.2011

Sobota, 7 maja 2011 · dodano: 07.05.2011 | Komentarze 0

Trasa: Bielawa ul. Berlinga, ul. Piastowska, Jodłownik, przełęcz Woliborska, Jodłownik, Bielawa ul. Waryńskiego, ul. Żeromskiego, Pieszyce ul. Kopernika, Kamionki, Przełęcz Jugowska, Pieszyce ul. Kopernika, ul. Świdnicka, Dzierżoniów ul. Brzegowa, ul. Strefowa, ul. Świdnicka, ul. Batalionów Chłopskich, Bielawa ul. Wojska Polskiego, ul. Berlinga

Dziś pięknie świeciło słońce, było ciepło jednym słowem idealnie do jazdy. Paweł postanowił wybrać się nieco "w góry" (a raczej "przez" góry, bo "w" góry to się jedzie na góralu!), aby przećwiczyć podjazdy. Bardzo byłem z siebie zadowolony, przełęcz Woliborską udało się całą podjechać na przełożeniu 39/21, a Jugowską 39/19, czuję progres w mojej jeździe :). Testowałem też nowe pedały i muszę się do nich jeszcze przyzwyczaić, bo nie czuć w nich wyraźnie momentu wpięcia i ciężko jest trafić blokiem w pedał (to samo mam z ubijakami, więc to chyba choroba marki). Niestety będę musiał sobie zrobić małą przerwę od jazdy, gdyż boli mnie lewe kolano, co staje się dokuczliwe.

Dane podaję w oparciu o mapy internetowe i pulsometr.