• Sprzęt Giant Anthem X2

Wielka Sowa, Bielawska Polana, 11.05.2011

Środa, 11 maja 2011 · dodano: 11.05.2011 | Komentarze 0

Trasa:Bielawa ul. Berlinga, ul. Nowobielawska, Leśny Dworek, Trzy Buki, Przełęcz Jugowska, czarnym szlakiem rowerowym (nieco poniżej przełęczy) na Kozie Siodło, Schronisko Sowa, Wielka Sowa, Kozie Siodło, Przełęcz Jugowska, niebieskim szlakiem do Bielawskiej Polany, objazd wokół Kalenicy, żółty szlak i wąwóz, Trzy Buki, Leśny Dworek, Bielawa ul. Berlinga

Ponownie pechowy dzień, rower górski mści się na mnie za szosówkę ;). Wjazd na Sowę jak zawsze - z Koziego trochę w dół, odbija się w prawo i do schroniska Sowa. Potem kawałek do góry, na fioletowy szlak i po kilkuset metrach mocno pod górę, aby dojechać do szlaku niebieskiego prowadzącego z Przełęczy Walimskiej na Sowę. Zjazd czerwonym szlakiem - normalka. Chciałem pojechać z Wielkiej Sowy jeszcze na Kalenicę, od Bielawskiej Polany, ale nie mogłem znaleźć szlaku! Pojechałem więc niebieskim wokół niej. Wywrotkę zaliczyłem w wąwozie. Zsunąłem się ze ścieżki przy prędkości ok. 34 km/h. Poważniej się potłukłem niż wczoraj - naciągnąłem ścięgno, otarłem żebra, boli mnie łydka i kolano. Poprawiłem tą samą nogę. Straty w sprzęcie na szczęście prawie żadne - lekko przecięte siodełko i zerwana gumka trzymająca podstawkę licznika na kierownicy, no i oczywiście pełno ziemi w klamkach ;).

Zjazd z Wielkiej Sowy - bez fula nie podchodź. ;)