• Sprzęt Giant Anthem X2

Bike Maraton Mega, Kielce, 8.10.2011

Sobota, 8 października 2011 · dodano: 09.10.2011 | Komentarze 1

Nie wiedziałem czego się po maratonie w Kielcach spodziewać. Okazał się całkiem ciekawy.
Większość trasy biegła piaszczystymi singlami, ale dzięki temu, że w piątek popadało jechało się, o ironio. sporo lepiej ponieważ rower znakomicie "kleił się" do podłoża. Trasa o charakterze XC, z mocnymi podjazdami, z którymi wielu zawodników (w tym ja) miało znaczne problemy. Sam podjechałem chyba ze 2, za to wszystko zjechałem. :) Niestety nie obyło się bez problemów. W okolicach 7km zrobiło się nagle tłoczno, znaków nie ma, ktoś skacze przez rzeczkę, ktoś jedzie pod mostem, część ludzi przez wiadukt kolejowy - paranoja. Najpierw sprawdziłem głębokość strumienia - gość przede mną wpadł po kolana - przy 7 stopniach nic ciekawego, tą drogę więc odpuściłem. Potem pod tunelem, tam jednak były już strzałki dla drogi powrotnej. Poszedłem więc za większością - przez wiadukt. Nie był to dobry pomysł. Pomijając niebezpieczeństwo spotkania się z pociągiem zmarnowałem tam bardzo dużo czasu. Potem drugi raz zgubiłem się w miejscu gdzie trzeba było przejechać pod bardzo niskim mostkiem - znów poleciał czas, a przebieganie przez szeroką, ruchliwą drogę do najbezpieczniejszych rzeczy nie należy.
Na początku czułem się świetnie. Płaski początek trzymałem mocne tempo sektora, a na podjazdach zacząłem ostro wyprzedzać, ale niestety sił starczyło do ok. 38km, potem już tylko gorzej. ;) Ostatecznie wynik nie szalony, ale lepszy przynajmniej niż na ostatnich dwóch edycjach BM.

BoaPoweR | 18:01 czwartek, 13 października 2011 | linkuj Miałem dokładnie tak samo, przeszedłem przez tory, ale o tym się dowiedziałem jak byłem już na górze :), wszyscy tam szli a strzałek innych nie zauważyłem. Przejazdu pod tym drugim mostem również nie zauważyłem i pojechałem na wprost, na szczęście jak pokiwałem facetowi w samochodzie to się zatrzymał i mnie przepuścił :) Nie zrozum mnie źle, ale spodziewałem się lepszego wyniku po Tobie w Kielcach. W każdym razie nareszcie odpoczynek, nawet mi się jeździć odechciało :) Pozdrawiam.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zdraz