Kłodzko, 15.08.2012

Środa, 15 sierpnia 2012 · dodano: 15.08.2012 | Komentarze 0

Trasa: Bielawa Rondo Pochyłe, Dzierżoniów, Bielawa ul. Żeromskiego, Józefówek, Ostroszowice, Grodziszcze, Rudnica, Jemna, Budzów, Wilcza, Przełęcz Wilcza, Wojbórz, Młynów, Ścinawica, Kłodzko, Wojciechowice, przełęcz Łaszczowa, Laskówka, Dzbanów, Przyłęk, Potworów, Brzeźnica, Budzów, Jemna, Rudnica, Grodziszcze, Ostroszowice, Józefówek, Bielawa

Celem była przełęcz do niedawna roboczo nazywana Laskówką. Teraz już wiem, że jest to przełęcz Łaszczowa. :) Pogoda ładna, tylko czasu mało więc trochę dociskaliśmy z Inferem. Niestety przez większą część trasy wiało w twarz. Do tego był to mój pierwszy wyjazd na szosie od kiedy wróciłem z pielgrzymki. Powiem szczerze już zapomniałem jak to jest. ;) Niby zrobiliśmy tylko 100km, ale zjechałem się fest. Przeboje też były - najpierw okazało się rano, że nie mam powietrza w tylnym kole, a pompka stacjonarna mi się rozsypała. Ile się dało tyle dopompowałem małą pompką. Poza tym jak zajechałem do Infera z Dzierżoniowa odkryłem, że coś mam nierówno mostek w stosunku do koła. Okazało się, że mostek w ogóle nie był skręcony. Dobrze, że nic się nie stało.