avatar Ten blog rowerowy prowadzi tomekste z miasteczka Bielawa. Mam przejechane 64287.65 kilometrów w tym 6989.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.99 km/h i się wcale nie chwalę.

Pielgrzymka, dzień 7

Niedziela, 8 lipca 2012 · dodano: 15.07.2012 | Komentarze 0

Etap z Lienzu do Longarone.
Na trasie były dwie małe przełęczki - Iselsbergspass 1204 m.n.p.m. i Misurina 1756 m. Misurina jednak, nad pięknym jeziorem, dała się trochę we znaki, bo podjazd był mocno nachylony, na poziomie 10-12%. Potem był za to długi zjazd na 400 m.n.p.m. W Pieve di Cadore trochę się pogubiliśmy i szukaliśmy na czuja drogi. Zaliczyliśmy nawet 20% zjazd. Wyjechaliśmy na drodze szybkiego ruchu i niestety przeskoczyliśmy 2 tunele. Przed 3 czekała już na nas policja, na szczęście 500m przed nim zjechaliśmy na bok i nas nie zatrzymali.
Niestety znowu mieliśmy problem z busem - zapaliła się kontrolka błędu, auto zgasło i koniec. Nie pojedzie. Na szczęście wyskoczył tylko jakiś bezpiecznik i mogliśmy jechać dalej.