avatar Ten blog rowerowy prowadzi tomekste z miasteczka Bielawa. Mam przejechane 64287.65 kilometrów w tym 6989.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.99 km/h i się wcale nie chwalę.

Pielgrzymka, dzień 2

Wtorek, 3 lipca 2012 · dodano: 15.07.2012 | Komentarze 0

Etap z Kutnej Hory do miasteczka Putim.
Dzień fatalny. Zaczęło się od tego, że rano dopompowałem kółko z przodu, nagle syk i powietrza nie ma. Zmieniłem dętkę i zaczęliśmy jazdę. Niestety pogoda była fatalna, co chwila wjeżdżaliśmy w jakąś burzę, bardzo duże burze stąd musieliśmy zatrzymywać się kilkakrotnie, czekając aż przestaną chociaż uderzać pioruny. Gdy już burze trochę się rozeszły i wszystko wydawało się iść w dobrym kierunku wydarzyła się prawdziwa tragedia. Bus, zepchnięty z drogi przez autobus, zawiesza się na skarpie. Panika, wizja końca pielgrzymki, bo położenie auta było fatalne. Drobny ruch mógł spowodować stoczenie się go jakieś 3 metry w dół. Na szczęście po ok. 4 godzinach, druga laweta wyciągnęła nasze auto i mogliśmy kontynuować wyprawę. A mój rower podczas tej przerwy znów zrobił mi psikusa. Tak samo jak za pierwszym razem nagle poszła dętka - doszliśmy do wniosku, że to kwestia taśmy w obręczy. Uszczelniliśmy ją więc izolką i potem wszystko już było ok.
Sama trasa prowadziła po mocnych pagórkach, miała być dłuższa, ale ze względu na przygody dojechaliśmy do celu pociągiem.