• Sprzęt Giant Anthem X2

Singletrack pod Smrkiem, 18.06.2012

Poniedziałek, 18 czerwca 2012 · dodano: 18.06.2012 | Komentarze 0

W tym roku mieliśmy dużo czasu i piękną pogodę. Przejechaliśmy wszystkie dostępne ścieżki, zaczęliśmy od tych najnowszych. Nowy niebieski i czerwony szlak po Czeskiej stronie są super! Jeszcze ciekawsze są zaś nowe ścieżki wokół "Zajęczaka" po Polskiej stronie - bardzo szybkie i doskonale przygotowane.
Poprawiono nieco oznaczenia tras, ale nadal w 2 miejscach mieliśmy dylematy i musieliśmy posiłkować się mapą.
75km mocno dało się we znaki, bo wbrew temu co widać na filmikach, Singiel pod Smrkiem to także sporo podjazdów i mocno pagórkowate ścieżki, które nie pozwalają złapać rytmu pedałowania. Do tego jeszcze piekielnie gorąco i duszno, a bidon 0.7 starczył ledwo na 40km, potem posiłkować się trzeba było wodą ze strumienia ;).
Mimo wszystko, Smrek jest na prawdę super zabawą i to zabawą dla wszystkich. Jeśli chcesz go po prostu przejechać - nie ma sprawy, będziesz jechać wolno i dasz radę przebyć wszystko w siodle, nie ma jakichś wielkich skał, dropów czy skarp, żeby poważnie się uszkodzić. Prawdziwy "fun" zaczyna się jednak kiedy prędkość się podkręca! Ja jestem raczej maratończykiem, a do tego boję się o swój sprzęt i zdrowie więc nie jestem bardzo szybki, ale jadąc w przedziale 23-28km/h w zakrętach i na hopkach robi się na prawdę bardzo ciekawie i uśmiech gości nieprzerwanie na ustach (no, może tym razem nie bardzo bo pełno owadów lata :p).