Przełęcz Jugowska, 30.05.2012

Środa, 30 maja 2012 · dodano: 30.05.2012 | Komentarze 0

Trasa: Bielawa rondo Pochyłe, Pieszyce, Kamionki, przełęcz Jugowska, powrót tą samą trasą.

Egzamin coraz bliżej, pracy jak było dużo tak jest dużo, ale nie mogę się ostatnio skupić. Rower pomaga mi się uspokoić, oczyścić głowę ze zbędnych myśli więc nie mogłem sobie odpuścić. Poza tym wiem, że trzeba jeździć, jeździć, jeździć - nie ma lipy, że nie chce mi się ;)
Pojechałem z Krzyśkiem, Infer niestety nie zdążył się wyrobić. Wiatr dzisiaj był mocny, a my od początku jechaliśmy dość żwawo.
W Pieszycach, na Ogrodowej okazało się nagle, bez żadnego znaku, że droga jest w remoncie - trzeba było się przebijać resztkami chodnika, stąd kilometr w terenie, bo szosa zamieniła się w przełaj. ;)
Swoją drogą to w tym kraju zawsze tak jest - po co stawiać znak, że są jakieś roboty drogowe, partyzantka zawsze wychodziła nam najlepiej, a kierowca niech się potem martwi, że znikąd pojawia się dwumetrowa dziura w ziemi. :/