Polanica Zdrój, 18.03.2012

Niedziela, 18 marca 2012 · dodano: 18.03.2012 | Komentarze 3

Plan był prosty: jedziemy z Inferkiem do Polanicy, potem kierujemy się do Kłodzka, a tam zabierają nas moi rodzice i wracamy autem. Wychodzi ok. 60km i wszyscy są zadowoleni. Plany planami, a rzeczywistość swoją drogą. :p
Dołączył do nas Mucios, miał pojechać kawałek z nami, a potem zawrócić jednak pada pomysł: jedziemy w obie strony.
Zapadła cisza...
Infer za (potem mówi: ja myślałem, że Mucios wymięknie i ty też nie będziesz chciał jechać po wczorajszym :p), a ja przecież nie mogę pozwolić, żeby przejechali tyle kilometrów beze mnie! No to w obie strony!

Trasa: Bielawa ul. Berlinga, ul Piastowska, ul. Bohaterów Getta, Józefówek, Ostroszowice, Grodziszcze, Rudnica, Jemna, Budzów, Wilcza, Wojbórz, Łączna, Bierkowice, Piszkowice, Ruszkowice, Roszyce, Szalejów Dolny, Szalejów Górny, Polanica Zdrój, Szalejów Górny, Kamieniec, Gorzuchówek, Gorzuchów, Bożków, Słupiec, Dzikowiec, Wolibórz, Przełęcz Woliborska, Jodłownik, Bielawa, OWW Sudety, ul. Żeromskiego, ul. Romana Biskupa, ul. Berlinga

Trasa zaplanowana przeze mnie uległa kilku modyfikacjom, ale i tak Paweł niech się schowa. Parafrazując klasyka: jak Tomek zrobi trasę, to nie ma ch... we wsi (mówiłem, że się będę tym jarał, jak pięknie zaplanowałem, nic się nie powtórzyło, a i prawie wcale się nie gubiliśmy) :D

Pogoda była świetna, a droga jest na prawdę malownicza - odpuściliśmy podjazd pod Woliborską od strony Jodłownika, co było chyba dość dobrym pomysłem, bo przełęcz Wilcza jest sporo łagodniejsza, a widoki są ładne. Bardzo malownicze są także położone w polach, mocno pagórkowate i niestety dziurawe drogi już po drugiej stronie gór (Kamieniec, Roszyce, Szalejów itd.). Obejrzeliśmy pałace w Szalejowie Dolnym i w Bożkowie. W Polanicy strzeliliśmy kilka fotek pod pijalnią.
Bardzo miła, niedzielna wycieczka!