Przyszło trochę części :)

Poniedziałek, 2 stycznia 2012 · dodano: 02.01.2012 | Komentarze 2

W ramach odchudzania Gianta i świątecznej wypłaty kupiłem nowe siodełko i sztycę. Siodełko przyszło już wcześniej, sztyca od bikestacji dopiero dziś więc dzisiaj zamieszczam zdjęcia. :)

Tioga Spyder © Tomekste

Siodełko to Tioga Spyder - lekki kompozyt, cienki jak deska, w miarę lekki (a w tym przedziale cenowym naprawdę lekki) i przy tym bardzo efekciarski. Zobaczę tylko jak będzie z wygodą :)

KCNC Ti Pro Lite © Tomekste

Sztyca to klasyka gatunku - Ti Pro Lite od KCNC. Średnica 30.9, długość 400, masa - zobaczcie sami. Przejrzałem bardzo dużo stron i wielu producentów. Oglądałem sztyce karbonowe, aluminiowe i znalazłem dosłownie ze 2 lżejsze od tej, i to lżejsze maksymalnie o 5 gram, a w cenie 2 razy takiej. Wydaje mi się, że wyrób tajwańskiego mistrza obrabiarki CNC jest najlepszym rozwiązaniem.

Nowy zestaw © Tomekste

A tyle dla porównania ważyły poprzednie części:

Stare części © Tomekste

Przy okazji przekręciłem dziś kolejną godzinkę na rolkach. :)
Dziękuję za użyczenie wagi Krzyśkowi :)