Przełęcz Tąpadła, 4.11.2011

Piątek, 4 listopada 2011 · dodano: 04.11.2011 | Komentarze 1

Trasa: Bielawa ul. Berlinga, Pieszyce, Piskorzów, Stachowice, Lutomia Górna, Bojanice, Burkatów, Świdnica, Jagodnik, Miłochów, Gogołów, Wirki, Wiry, Tąpadła, przełęcz Tąpadła, Sady, Mysłaków, Wiry, Jędrzejowice, Kiełczyn, Tuszyn, Włóki, Dzierżoniów, Bielawa ul. Berlinga

Pogoda była ładna, jak na listopad bardzo ciepło więc trzeba się było gdzieś wybrać. Jako, że Paweł w góry już nie jeździ padło na Tąpadłe. Do Świdnicy jechało się super - wiał silny wiatr plecy. W momencie kiedy odbiliśmy na Jagodnik wiatr zaczął dąć w twarz i tak dobrze już nie było. W ramach pocieszenia okazało się, że drogowcy wyremontowali fragment drogi między Sadami a Wirami i od Wirów aż do Jędrzejowic. Po nowym asfalcie jedzie się o niebo lepiej, a wyrwy które tam były już dawno prosiły się o załatanie. Niestety mam problem ze swoją kondycją. Zaobserwowałem, że mam bardzo wysoki puls przed jazdą i potem w trakcie bardzo szybko się podnosi. Często nie ma przez to czym oddychać, ale jeżdżę póki mogę. Plan był na 5000km w tym sezonie, teoretycznie go zarzuciłem, ale a nuż uda się zrealizować. ;)