2 przełęcze, 10.09.2011

Sobota, 10 września 2011 · dodano: 10.09.2011 | Komentarze 2

Trasa: Bielawa ul. Berlinga, Pieszyce, Rościszów, przełęcz Walimska, Rościszów, Pieszyce, Kamionki, przełęcz Jugowska, Kamionki, Pieszyce, Pieszyce Dolne, Dzierżoniów strefa, Dzierżoniów ul. Świdnicka, Bielawa ul. Berlinga

Pogoda rano była ładna, choć pochmurna. Zajechałem ledwo od jednego Pawła do drugiego (Inferek) i widzę, że coś brakuje powietrza w kole z przodu. Ochoczo sięgam za pompkę, zaczynam pompować i co? Powietrze schodzi do zera - urwałem wentyl. Szybka zmiana, zbieramy po drodze Piotrka i poszły konie po betonie. Nie napiszę znów, że brakuje mi siły, że ciężki sezon - to już było. Napiszę, że było dobrze. Szczególnie pod przełęcz Jugowską. ;)
Powrót w formie "rozjazdu" przez strefę w Dzierżoniowie.

inferek
| 15:01 niedziela, 11 września 2011 | linkuj Etam... nie tylko rowerowe, wątki z Call of Duty, Heroesów czy CS też się pojawiły, a do tego szkolne i akademickie, więc nie tylko rowerowe, drogi agencie Tomaszu.
| 21:15 sobota, 10 września 2011 | linkuj Nie "gadaniem" a elokwentną rozmową na tematy różne :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa baczy