• Sprzęt Giant Anthem X2

Wielka Sowa, 4.06.2011

Sobota, 4 czerwca 2011 · dodano: 04.06.2011 | Komentarze 0

Trasa: Bielawa ul. Berlinga, Leśny Dworek, Trzy Buki, Przełęcz Jugowska, czarnym szlakiem rowerowym (nieco poniżej przełęczy) na Kozie Siodło, Schronisko Sowa, Wielka Sowa, Kozie Siodło, Przełęcz Jugowska, Trzy Buki, Prewentorium, OWW Sudety, Bielawa ul. Sportowa, Plac Wolności, ul. Berlinga

Długo nie mogłem się zdecydować: jechać czy nie jechać. Pracy mam dużo, czasu niewiele, do tego okropnie duszno i gorąco na dworze. Wreszcie podjąłem męską decyzję i ok. godziny 18.30 ruszyłem w trasę. Pomysł okazał się świetny, w lesie było chłodniej i znacznie przyjemniej. Trasa cała była suchutka.
Odkrywam, że trening szosowy daje na prawdę dużo siły, ale ma swoje różnice. Co najbardziej irytuje - na góralu nie da się w trudnym miejscu tak po prostu stanąć na pedały i odjechać.
Pierwszy raz zjeżdżałem boczną drogą z Trzech Buków (ciężko opisać jej lokalizację, gdyż w tamtych okolicach są co najmniej 4 takie grogi wiem tylko, że częściowo jechała nią Skandia) i okazało się, że jest to naprawdę trudny zjazd - trzeba mocno trzymać kierownicę i panować nad hamulcami.