TRAKT, 15.05.2011

Niedziela, 15 maja 2011 · dodano: 15.05.2011 | Komentarze 0

Trasa: Bielawa ul. Berlinga, ul. Żeromskiego, Dzierżoniów, Rynek, ul. Świdnicka, ul. Nowowiejska, ul. Brzegowa, Pieszyce Dolne, Pieszyce, Rościszów, Glinno, Michałkowa, Zagórze Śląskie, Jugowice, Walim, Toszowice, Glinno, Przełęcz Walimska, Walim, Rzeczka, Sokolec, Jugów, Przygórze, Wolibórz, Przełęcz Woliborska, Jodłownik, Ostroszowice, Myśliszów, Bielawa, Dzierżoniów, OSiR, Bielawa ul. Wolności, ul. Berlinga

Wycieczka w ramach imprezy TRAKT. 100 km, silna grupa ok. 20 ludzi z Polski i Czech. Fajne, szybkie tempo pomimo trudnej trasy o dużej wysokości przewyższeń. Najtrudniejsze były dla mnie podjazdy z Walimia do Glinna i potem z Glinna do Przełęczy Walimskiej. Pogoda rano nie była zachęcająca do jazdy, na szczęście zmusiliśmy się, deszcz przestał padać i już więcej go nie widzieliśmy. Mogłoby być tylko trochę cieplej. Drogi były mokre i śliskie, więc na zjazdach trzeba było uważać, a rower jest nieco przybrudzony. ;) Szkoda, że trochę się grupa rozjechała w Walimiu, gdzie uciekłem nieco z 3 innymi gośćmi i już do końca jechaliśmy w czwórkę. Ogółem bardzo pozytywne wrażenia.