• Sprzęt Giant Anthem X2

Wambierzyce, 25.09.2010

Sobota, 25 września 2010 · dodano: 25.09.2010 | Komentarze 0

Trasa: Bielawa ul. Berlinga, kościół pw. NMP, Józefówek, Ostroszowice, Jodłownik, przełęcz Woliborska, Wolibórz, Dzikowiec, Słupiec, kościół pw. Matki Boskiej Bolesnej na Wzgórzu Wszystkich Świętych, Słupiec, Ścinawka Średnia, Wambierzyce, Ścinawka Średnia, Ścinawka Górna, Włodowice, Nowa Ruda, Wolibórz, przełęcz Woliborska, Jodłownik, Ostroszowice, Kietlice, Bielawa ul. Berlinga

Zupełnie znienacka, ok. godziny 24 dowiedziałem się, że rano o 7 spod parafii rusza wycieczka do Wambierzyc. Nie namyślając się długo poszedłem szybko spać. Rano zmieniłem opony, nasmarowałem łańcuch i w drogę. Było chłodno, wiał wiatr więc jechało się średnio. Standardowo jak to z dużą grupą osób - częste i długie postoje np. na przełęczy Woliborskiej, w kościele w Słupcu czy też w samych Wambierzycach. Droga powrotna to już świetna, słoneczna pogoda i wyższe temperatury. Nieco wyrywałem na niektórych odcinkach drogi, na podjazdach. Generalnie fajna, przyjemna wycieczka. Do przejechania dla bardziej zaawansowanych rowerzystów, gdyż jest sporo przewyższeń. Wszystkie drogi to asfalty, miejscami dość ruchliwe (szczególnie te w drodze powrotnej, aż do Nowej Rudy).