• Sprzęt Giant Anthem X2

Sobota, 18 września 2010 · dodano: 19.09.2010 | Komentarze 0

Opis wg organizatora:

Dystanse
MEGA – 46 km ( limit wjazdu na pętlę 1h )

Informacje o trasie
Trasa bardzo ciekawa, wymagająca kondycyjnie z trudnymi technicznymi odcinkami, kilka długich podjazdów i niebezpiecznych zjazdów. Podłoże zróżnicowane, sporo odcinków z luźnymi kamieniami.

Trudność ( 1- 6 )
MEGA- 5

Maraton bardzo mi się podobał od samego startu do końca. Bardzo duże przewyższenia, ciężkie podjazdy o okrutnym nachyleniu. Wjazd na Śnieżkę przy tym maratonie to dziecinna zabawa. Piękne, kamieniste zjazdy, na których mogłem ciąć z dużymi prędkościami. Na zjazdach nie wyprzedził mnie nikt, ja zaś bardzo wiele osób doganiałem i wyprzedzałem. Ludzie się po prostu bali prędkości i kamieni, jeździli tylko po ubitych przez poprzednich rowerzystów ścieżynkach, zostawiając bardzo dużo wolnego miejsca. Piękne widoki i jeszcze singiel wśród traw. :) Błota praktycznie nie było przez 90% trasy, a na koniec niestety sporo kałuż, więc znowu wróciłem cały brudny. Powinno być jak najwięcej takich maratonów.