• Sprzęt Giant Anthem X2

giga 6

Informacje o trasie
Haro:
Trasa maratonu poprowadzona szerokimi drogami o małej trudności, do przejechania dla każdego, podłoże asfaltowo - szutrowe
MEGA/ GIGA:
Trasa bardzo wymagająca kondycyjnie, o bardzo dużej ilości długich podjazdów, kilka wąskich kamienistych zjadów, podłoże asfaltowo – szutrowo - kamieniste

Ten maraton pobił Kraków. Bardzo ciekawy - single, techniczne zjazdy i podjazdy, ale też i asfalty, i szutry, jednym słowem - dla każdego coś miłego. Bardzo dużo błota, nawet więcej niż bardzo dużo. Zdecydowanie najbrudniejszy maraton do tej pory. Szybki start z rynku, bo po asfalcie mój sektor grzał w okolicach 45 km/h. Szło mi całkiem dobrze, ale na 50 km złapałem gumę w tylnym kole (powietrze uchodziło mi tak od 20 km, a na 50 wywaliłem prawdopodobnie w betonową rynnę dla wody, i przeciąłem dętkę, w której było już mało powietrza) i straciłem sporo czasu i miejsc. Zdecydowanie nie byłem jeszcze tak zmęczony. Przyznam szczerze, że ten maraton mnie złamał, zarówno psychicznie jak i fizycznie. Do tego mocno obrysowałem i otłukłem rower, że już o brudzie nie wspomnę. To chyba mój pierwszy i ostatni sezon w maratonach.