• Sprzęt Giant Anthem X2

Kalenica, Srebrna Góra 29.06.2010

Wtorek, 29 czerwca 2010 · dodano: 30.06.2010 | Komentarze 0

Trasa: Bielawa ul. Berlinga, ul. Nowobielawska, Trzy Buki, przełęcz Jugowska, Kalenica, szlakiem czerwonym do Bielawskiej Polany i dalej, przełęcz Woliborska, szlak niebieski, Wolibórz, Nowa Wieś Kłodzka, Srebrna Góra, Jemna, Rudnica, Ostroszowice, Bielawa ul. Berlinga

Trudność (w skali od 1 do 10) - 7

Trasa miała przebiegać nieco inaczej, ale trochę zgubiliśmy z kolegą drogę. Od Kalenicy mieliśmy jechać szlakiem niebieskim, ale nie odnaleźliśmy go (albo go po prostu nie ma). Szlak czerwony, który wybraliśmy jest w kilku miejscach nieprzejezdny (podjazd pełen luźnych, dużych kamieni, wystających korzeni na sypkim podłożu o bardzo dużym nachyleniu i podobny zjazd, którego się po prostu bałem!). Szlak ten oraz podjazd pod Kalenicę zadecydowały o dość wysokiej ocenie trudności. Od przełęczy Woliborskiej jechaliśmy bardzo ładnym szlakiem niebieskim. Jest to szeroka, w miarę ubita droga, w większości długie zjazdy, jednak na jednym z nich przegapiliśmy jakiś zjazd, i zamiast koło forów w Srebrnej wylądowaliśmy na skrzyżowaniu w Woliborzu, i dokręcać trzeba było po asfalcie. Ze Srebrnej to już znana asfaltowa droga. Z niespodzianek na trasie - w Srebrnej Górze od ryneczku zamknięto drogę z powodu remontu, ale dzięki temu zjechaliśmy po bardzo ciekawych schodach. ;)

[url]http://www.gpsies.com/map.do;jsessionid=11E5613C5D09543B3EDCAFC6A9714D63?fileId=rcobzydkjidwhhhw[/url]