avatar Ten blog rowerowy prowadzi tomekste z miasteczka Bielawa. Mam przejechane 64251.49 kilometrów w tym 6989.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.98 km/h i się wcale nie chwalę.

• Sprzęt Ibis Mojo SL-R

Singletrack Glacensis - pętla wilcza i hrabiowska, 1.06.2019

Sobota, 1 czerwca 2019 · dodano: 06.06.2019 | Komentarze 0

Bardzo dobrze, że powstają takie idee, ale niestety po przejeździe odczuwam znaczne rozczarowanie. Pętla wilcza ma niecałe 32 km z czego jakieś 22 to polne szutrówki i dukty leśne. Max. 10 km to single, z czego 8 prowadzi pod górę albo po płaskim, a może 2 to zjazdy. Trudno nazywać to singletrackiem. Rozczarowanie jest tym większe, że np. ładuję dość stromym singlem pod górę kilka km, po czym nagle wyjeżdżam na szuter i przede mną prawie pionowa, szeroka leśna droga, którą zjeżdżam wszystko to, co przed chwilą podjechałem. Dziwi mnie, że nie dało się poprowadzić fajnego singla w dół. Oznaczenia tras są dobre, poza Bardem, gdzie trudno było trafić na początek trasy powrotnej.

Pętla hrabiowska ma 3.5 km, jest to tylko singiel, natomiast głównie pod górę/po płaskim. Zjazdu praktycznie brak.

Na razie podsumowanie jest takie, że jeśli szuka się flow jak np. pod Smrkiem, to trzeba jechać pod Smrek. Jak się lubi wycieczki górskie, to trasa przyzwoita.